استاندار اصفهان تاکید کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان باید به گونه‌ای برگزار شود که به زودی نام اصفهان برای میزبانی این جشنواره در جهان بدرخشد.

محسن مهرعلیزاده در آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم‌‌‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: خوشحالیم که اصفهان برای همیشه میزبان جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم‌‌های کودک و نوجوان است و این فرصت می‌‌‌تواند نام اصفهان را بیش از پیش به دنیا مخابره کند.

وی ادامه داد: از اینکه اصفهان شهری پر افتخار، شهر علم، هنر، شور و فرهنگ به عنوان اولین مبتکر و شهری که اقدام ارزشمندی را به ثبت یونسکو رسانده است، بسیار خوشحالیم. هنردوستی و سابقه هنرپروری در اصفهان خواهد توانست این جشنواره را با موفقیت پیش ببرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کودکان سرمایه‌‌‌های انسانی آینده هستند، اظهار داشت: اگر ما مسئولان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و برای تولید سرمایه انسانی و استفاده از ظرفیت‌‌‌های فکری، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی کودکان اقدام کنیم، وظیفه خود را برای ساختن آینده‌‌ای بهتر انجام داده‌ایم.

مهرعلیزاده افزود: امیدوارم که جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌‌‌های کودکان و نوجوانان در سطح جهان به حدی بدرخشد که نام این جشنواره در کنار جشنواره‌‌‌های بزرگ جهانی قرار بگیرد و اصفهان برای ایران افتخارآفرین باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.