به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور و آغاز جشن های دهه مبارک فجر، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند»؛ ولایت فقیه در امتداد ولایت غدیر است و این یک شعار سیاسی و سخن انقلابی نیست، بلکه یک حرف اصیل و باور راسخ ایمانی است.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی در آغاز سی و نهمین سالگرد حیات خود به بالندگی چشمگیری رسیده است، افزود: بدون هیچ گونه مبالغه و تعصبی، در این 40 سال گذشته نظام قدرتمند اسلامی کشور را به سوی پیشرفت، عزت و افتخارهای بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی، نظامی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی سوق داده، که به اعتراف دوست و دشمن غیر قابل شمارش است.
وی مقاومت و پایداری را از ویژگی های شاخص انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: تاکنون انقلاب های بزرگی رخ داده که انقلاب ملت بزرگ و متمدن مصر یکی از آنهاست، اما آرزوی برگزاری گرامیداشت نخستین سالگرد پیروزی انقلابشان بر دلشان ماند، اما ما امروز به کوری چشم آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقان و همه بدخواهان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.
حسینی خراسانی همچنین با تمجید از نیروهای مسلح افزود: نیروهای دلاور، سلحشور، فداکار، غیور و افتخار آفرین مسلح کشور باید به عنوان یاران رهبر معظم انقلاب حضور پیوسته خود در صحنه را با حمایت بی چون و چرا از فرماندهی معظم کل قوا اعلام نموده و امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
در این آیین که با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار قم، مسئولان و قشرهای مختلف مردم ترتیب یافت، خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) نیز برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی، پس از زیارت مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س)، بر سر مزار شهدای انقلاب مدفون در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار این شهدا را گلباران کردند.
همچنین شرکت کنندگان در این آیین، با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33(لحظه ورود تاریخی امام خمینی به کشور در 12 بهمن 57) یاد و خاطره امام امت و هزاران شهید گلگون کفن انقلاب را گرامی داشته و از حرم مطهر حضرت معصومه تا بیت تاریخی امام راحل در قم راهپیمایی و ضمن گلباران بیت تاریخی و نورانی امام، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.