در این بیانیه که نسخه ای از آن سه شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: متاسفانه طی روزهای اخیر، برخی شهرهای ایران اسلامی شاهد برپایی تجمعات اعتراض آمیز توام با خشونتی است که به هیچ عنوان با نام ایران و تمدّن هفت هزار ساله آن سنخیّت ندارد.
بیانیه ادامه یافته است: بر همین اساس شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم بر خود فرض می داند تا با تذکر و یادآوری آرمان ها و اهداف انقلاب، از دیدگاه بنیانگذار فقید انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)که فرمودند: «نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد»، نکاتی را بیان کند.
در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: بی تردید هدف اصلی انقلاب اسلامی، تبدیل جامعه بی هویت به جامعه با هویت ، دارای استقلال، دارای اصالت، دارای خلاقیت و دارای حرف نو بوده است که آن پیر سفر کرده با کمک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند تا چنین تحوّلی رقم بخورد. لذا تمسّک به اسلام ناب محمّدی(ص)، یعنی اسلامی که نه اسیر و پایبند به تحجّر باشد و نه اسیر و پایبند التقاط گردد، از مولفه های این انقلاب اصیل بوده است.از دیگر آرمان های اصیل انقلاب می توان به استقلال، آزادی، جمهوریت و مردم سالاری دینی اشاره داشت که می تواند کشور را در اداره راه خویش از آسیب های جدی مصون سازد.
دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: بر اساس اصل 113 قانون اساسی، رییس جمهوری مسئول پاسداری از جنبه های اجرایی قانون اساسی است.تخصیص بودجه بر اساس اصل عدالت و شفاف سازی هرچه بیشتر در این خصوص می تواند نظارت همگانی را برنحوه صحیح مصرف آن میسور نموده و شاخص اعتماد میان مردم و مسئولان کشور را بالا ببرد و زمینه را برای توسعه کمّی و کیفی و کارآمدتر اقتصاد کشور مهیّا نماید.
بیانیه حاکیست: مبارزه واقعی و همه جانبه با قاچاق کالا و معرفی بدهکاران کلان بانکی به قوه قضاییه می تواند بستر تولید و ایجاد اشتغال را مرتفع نماید.
در این بیانیه اضافه شده است: شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم با توصیه به آرامش و خویشتنداری و نفی خشونت توسط معترضان ، اعلان می نماید که بی شک پیام آنان، توسط تمامی مسئولان کشور دریافت شده است و لازم است از مجاری قانونی پیگیری های بعدی صورت پذیرد. به طور قطع دشمنان قسم خورده انقلاب در میان صفوف این عزیزان رخنه نموده و با حمله به اماکن عمومی و غارت بیت المال، عملا این فرصت را به تهدید تبدیل خواهند نمود.
1175 / 6133/ تنظیم: رضا علیمحمدی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.