به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی ‌نیاز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محققان برای استفاده از کتابخانه جامعه المصطفی العالمیه می توانند به مجتمع امین واقع در بلوار محمد امین(ص) مراجعه کنند.
وی گفت: جامعه ‌المصطفی العالمیه یک مرکز علمی - تربیتیِ بین ‌المللی است که 40 واحد آموزشی، مجتمع علمی و مرکز پژوهشی در شهرهای گوناگون داخل کشور و در حدود 60 نمایندگی در خارج از کشور دارد.
وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 45 هزار طلبه و دانشجو از 130 کشور از جامعه المصطفی العالمیه در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و سطوح یک تا پنج حوزه و درس خارج فارغ التحصیل شده اند.
بی نیاز گفت: جامعه المصطفی العالمیه 48 مجله تخصصی، دانش پژوهشی و علمی فعال و نیز 68 انجمن علمی – پژوهشی و 20 تشکل پژوهشی دارد که پژوهشگران و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای آن به نشانی اینترنتی http://miu.ac.ir مراجعه کنند و یا در قم با تلفن 3717273 با پیش شماره 025 تماس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: پژوهش سبب تعمیق علمیِ آموزش می ‌شود و درخت دانش و معرفت با آموزش و پژوهش به ثمر می ‌رسد.
وی بیان کرد: هفته پژوهش فرصتی است تا تولیدات علمی و پژوهشی جامعه ‌المصطفی العالمیه در معرض دید عموم قرار گیرد و هم چنین فرصتی است تا از پژوهشگران و فرهیختگان تقدیر و تجلیل شود.
بی نیاز اعلام کرد: در هفته پژوهش در همه مرکزهای علمی و پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه، در داخل و خارج از کشور برنامه ‌های گوناگونی مانند همایش ها، نشست های علمی و تخصصی و نمایشگاه کتاب برگزار می ‌شود.
وی برپایی نمایشگاه اطلاعات و آمار جامعه المصطفی العالمیه، رونمایی از اثرهای علمی جدید و تقدیر از استادان، پژوهشگران و مدیران مسئول و سردبیران مجله های علمی و تخصصی و انجمن ها و تشکل های علمی و پژوهشی وابسته به این نهاد علمی را ازجمله برنامه های دیگر این مرکز در هفته پژوهش برشمرد.
25 آذر ماه روز پژوهش نام گذاری شده است.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.