سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق است اما از اواخر شب شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

وی افزود: آسمان قم طی فردا یکشنبه صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق است و در روز دوشنبه نیز آسمان قم قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دمای هوای قم طی روزهای آینده افزود: حداقل دمای هوای امروز ۹ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه قم ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۶ درجه و حداقل دمای هوای روز دوشنبه ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۸ درجه خواهد بود.

اسماعیلی بیشترین میزان بارندگی روز گذشته را در منطقه طایقان با پنج و یک دهم میلی متر بارندگی اعلام کرد و گفت: میزان بارندگی روز گذشته در شهر قم ۲ میلی متر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411827
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.