سیامک محبی روز جمعه در گفت‌وگویی بیان کرد: تا به این لحظه ۴۸۵ هزار و ۱۸۸ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۸ هزار و ۸۹۳ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۷۶۳ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت‌زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آن‌ها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

محبی ادامه داد:  تا این لحظه ۸۸/۷۵ درصد از پیگیری‌های فوری موردنیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش‌شده، توسط مراقبین سلامت انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این ۹۹۰ هزار و ۶۶۲ تن  از ساکنین شهر قم نیز به‌صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت‌شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: ۷۴/۲۶ درصد از جمعیت استان و ۶۷/۰۶ درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرارگرفته‌اند.

محبی اضافه کرد: از همشهریان می‌خواهیم که در این سامانه ثبت‌نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک گروه‌های بهداشتی باشند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.