به‌گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گل‌فشان با تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، اظهار داشت: طرح پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در سطح شهر قم راجع به اهمیت قرنطینه خانگی هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

گل فشان گفت: امدادیاران سیار هر روز در قالب دو خودرو و چهار تَن نیروی امدادگر در خیابان‌های مشخص شده ، آمد و شد می‌کنند و هشدارهای لازم را در مورد ماندن شهروندان در خانه، شستشوی صحیح دست‌ها و اجتناب از تماس با سطوح آلوده و دوری از تجمع های ارائه می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هر خودرو به مدت چهار ساعت در خیابان ها هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند، امیدواریم با اجرای این طرح، مردم مساله قرنطینه خانگی و پرهیز از حضور در اجتماع‌ها را جدی بگیرند.

برای مقابله با ویروس کرونا، مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.