به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله صافی گلپایگانی، در این دیدار که در بیت معظم له برگزار شد در ادامه توصیه‌های خود افزود: مسئولیت امربه‌معروف و نهی از منکر را که بر عهده همه ماست به بهترین شکل انجام دهید. همچنین نسبت به تسهیل در کار زائرانی که وضعیت مادی خوبی ندارند، توجه بیشتری داشته باشید که مورد رضایت آن حضرت خواهد بود.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده در آستان امام رضا(ه) گفت: مقام خدمتگزاری به آستان مقدس حضرت امام رضا افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است و باید شاکر این نعمت عظمی باشید و شکر آن این است که بتوانید تمام سعی و تلاش خود را در احیای امر اهل‌بیت به کار بگیرید و به زائران آن حرم ملکوتی به بهترین نحو خدمت‌ نمایید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به جایگاه معنوی مشهد مقدس بیان داشت: مشهد، پایگاه بزرگ امامت و ولایت است. حرم مطهّر حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع)، مورداحترام همه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان است. هر زائری که وارد آنجا می‌شود، باید بتواند از فضای معنوی آن حریم امن الهی استفاده کرده و معنویت و معارف والای رضوی را سوغاتی ببرد.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت جهانی این بارگاه ملکوتی، در جهت احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام استفاده کنیم.

وی در پایان ضمن مسالت توفیقات روزافزون برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی از خداوند متعال گفت: در آنچه ما شنیدیم و دیدیم، بحمدالله‌تعالی موفق بودید و ان‌شاءالله روزبه‌روز بر توفیقات شما افزوده شود و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) شامل حال شما و همه خدمتگزاران شریف آستان حضرت ثامن‌الائمه(ع) گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.