به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با اقدام‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از استان‌های هم‌جوار مشخص شد، فردی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون کشنده، محموله مواد افیونی را از یکی از استان‌های جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و ۲ متهم در این خصوص دستگیر شدند.

وی گفت: کامیون کشنده حامل ۶ دستگاه خودرو جک شاسی‌بلند بود که طی بازرسی از صندوق‌عقب ۲ دستگاه از خودروها، ۲۵۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و درنهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

دستگیری ۲ تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری ۲ تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم خبر داد.

 سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ شهید ایمانی با اجرای طرحی ضمن حضور در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ۲ تن از دلالان غیرمجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به این کلانتری منتقل شدند.

جعفریان تصریح کرد: از افراد مذکور درمجموع ۵ برگ ۵ هزار دینار عراقی، ۶ برگ ۱۰۰ دلاری، ۱۲ برگ ۲۵ هزار دیناری، ۱۱ برگ ۱۰ هزار دیناری،۷ برگ ۵ هزار دیناری، یک برگ ۵۰ هزار دیناری و یک برگ هزار روپیه و ۲ برگ۵۰۰ روپیه پاکستان، ۲ برگ ۵۰۰ روپیه هند و ۸ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان وجه نقد کشف شد.

شگرد جدید کلاه‌برداری با عنوان «کار در منزل»

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: به‌تازگی افرادی سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان (کار در منزل) در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بعد از جلب نظر افراد مبالغی به‌عنوان هزینه ثبت‌نام اخذ و سپس پاسخگوی تلفن همراه خود نیستند.

 سرهنگ علی موالی افزود: خانم‌های خانه‌دار به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند با انجام آن در خانه درآمدی کسب کنند، بنابراین در دام تبلیغات این کلاه‌برداران گرفتار می‌شوند.

وی ضمن تاکید بر اطمینان از صحت‌وسقم این مشاغل از همشهریان خواست، هیچ‌گونه واریز وجهی تا قبل از اطمینان انجام نداده و نشانی و مجوز شرکت استخدام‌کننده را کاملاً بررسی کنید.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه مشاوره و راهنمایی را به‌صورت برخط از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  دریافت کنند.

زائران اربعین، اخذ گذرنامه را به‌روزهای پایانی موکول نکنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز با اشاره به حضور میلیونی مردم در سفر معنوی اربعین حسینی، تاکید کرد: زائران، اخذ گذرنامه را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

 سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده اظهار داشت: تمامی دفاتر پلیس+۱۰ در نقاط مختلف شهر مقدس قم فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی تصریح کرد: زائران عتبات عالیات و تمامی افرادی که قصد تشرف به کربلای معلی و شرکت در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند، از هم‌اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰، امور مربوط به دریافت و یا تمدید گذرنامه خود را انجام دهند.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.