به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در جلسه طرح مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در سالن امام جواد (ع) استانداری، با بیان اینکه امنیت پایدار بدون همراهی مردم میسر نخواهد بود افزود: درصورت معرفی طرح های حوزه امنیتی، شاهد حضور و مشارکت فعال خیرین در این بخش خواهیم بود.
وی عمومی کردن مشارکت همگانی در تامین امنیت را نیازمند آگاهی بخشی به مردم و مسئولان دانست و گفت: در سال های پس از انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت ملت همواره دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.
هاشمی، امنیت را بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ در منطقه ای زندگی می کنیم که اکثر کشورهای همسایه دچار مشکلات امنیتی هستند و تامین امنیت در چنین منطقه ای دارای ارزش است.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار جز با همراهی مردم میسر نخواهد بود خاطرنشان کرد: در مباحث مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر، آسیب های اجتماعی، مقابله با اراذل و اوباش و سارقان، حضور مردم بایستی عمومیت بیشتری پیدا کند.
سرپرست استانداری قم همچنین استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های بسیج برای عمومی کردن مشارکت در تامین امنیت را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ بایستی جلساتی با حضور بسیجیان و روحانیت در این زمینه برگزار شود.

** فرمانده انتظامی قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال 97 و 98 توسعه زیرساخت های امنیتی با جدیت از سوی نیروی انتظامی پیگیری می شود، اظهار داشت: برای تامین زیرساخت ها نیازمند مشارکت دستگاه های دولتی هستیم.
سردار عبدالرضا آقاخانی ایجاد حساسیت در بین آحاد جامعه برای توسعه امنیت را ضروری دانست و تصریح کرد: جلب مشارکت عمومی به مسئولان امنیتی و انتظامی در تامین امنیت پایدار کمک شایانی خواهد نمود.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.