به گزارش ایرنا؛ رسول مرادپور روز پنجشنبه در همایش تکریم روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان در خانه معلم اظهار داشت: همچنین 10هزار و 100 تن از این بازنشستگان آقایان هستند.
وی با بیان محل تامین مستمری بازنشستگان از محل حقوق شاغلان، اضافه کرد: از محل کسورات قانونی 14 هزار و 280 تن شاغل استان این مستمری که به طور متوسط 21 میلیون و 700 هزار ریال می باشد، تهیه می شود.
وی با اشاره به درآمدها و هزینه های صندوق بازنشستگی استان، تصریح کرد: کل درآمد حاصله این صندوق 580 میلیارد ریال و هزینه ها 730 میلیارد ریال است که 150 میلیارد ریال کسر درآمد داریم و لازم است برای حل این موضوع برنامه ریزی شود.
مدیر صندوق بازنشستگی استان به خدمات این صندوق در حوزه های مختلف درمانی اشاره و ابراز کرد: پرداخت 32 میلیارد و 450 میلیون ریال بابت بیمه عمر و حوادث در سال گذشته، کمک هزینه به 594 بیمار خاص از جمله این خدمات است.
مراد پور همچنین با تاکید بر اقدام های صندوق در زمینه افزایش فعالیت بازنشستگان، خاطر نشان کرد: در این راستا طرح در خانه نمانیم، انجمن آلزایمر، مهمانهای ایرانگردی، جهانگردی، وام هایی با کارمزد پایین، برگزاری همایش ورزش، خانه های امید و پزشک مستقر، بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر و خوادث جهت بهبود وضعیت دوران بازنشستگی این افراد در حال اجرا ست.
در پایان این مراسم تعدادی از بازنشستگان برتر استان توسط استاندار و امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.