به گزارش ایرنا ، خلیل نیکشاد روز یکشنبه به برگزاری نمایشگاه نهاده ها، تجهیزات آبیاری ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ، دام و طیور و صنایع وابسته در اردبیل اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی استان ردیف اعتباری خوبی برای حمایت از تولید کنندگان در نظر گرفته و بهترین فرصت برای تولید کنندگان داخلی است تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.
او گفت: غرفه بانک کشاورزی در این نمایشگاه با هدف ارائه تسهیلات به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی دایر می شود و علاقه مندان می توانند با انتخاب نوع ماشین آلات مورد نیاز در نمایشگاه تعامل نزدیکی نیز با فروشندگان و عرضه کنندگان داشته باشند.
وی همچنین اظهار کرد: از استان های اردبیل ، تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، همدان ، مازندران ، گلستان ، بوشهر ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، قزوین ، مرکزی ، البرز ، زنجان و کردستان و شرکت هایی از سایر استان ها که در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند در این نمایشگاه شرکت می کنند.
نیکشاد از بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامپروری خواست تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و فناوری های بروز و مکانیزه در صنعت دام و طیور ، تجهیزات آبیاری تحت فشار وادوات دنباله بند کشاورزی آشنا شوند.
نمایشگاه نهاده ها ، تجهیزات آبیاری ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ، دام و طیور و صنایع وابسته از 6 تا 9 شهریور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برپا می شود.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.