به گزارش ایرنا،آیت الله محمد علی فروغی در خطبه های نمازجمعه اردبیل با تحلیل از حضور عظیم مردمی در راهپیمائی روز قدس افزود: ملت بصیر ایران در برابر شبهات گمراه و در برابر دشمن شکست نخواهد خورد.
وی با بیان اینکه با هوشیاری امام راحل (ره) روز قدس، محدود به نوار غزه و کرانه باختری نشد، افزود: اکنون مسئله قدس، مسئله اصلی جهان اسلام بوده و در راه جهانی شدن و تبدیل به مسئله بشریت و عموم انسان های آزاده است.
امام جمعه موقت اردبیل در ادامه گفت: استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ داخلی میان مسلمان ها می خواست حاشیه امنی برای اسرائیل درست کرده و ذهن آنها را از مبارزه با رژیم صهیونیستی منحرف سازد ولی جوانان مقاومت و مدافعان حرم این نقشه ها را نقش بر آب کردند.
وی بیان کرد : دشمن با تحمیل فشار بر مردم در صدد کوتاه آمدن و تسلیم است و در این راه فشارهای اقتصادی و روانی را بکار گرفته تا مردم ایران را به واسطه آنها از اهداف مقدس خود منصرف سازد ولی دستور مقام معظم رهبری مبنی بر باز تولید سانتریفیوژها، بهترین اقدام برای خنثی سازی اقدامات روانی دشمن بود.
فروغی با بیان اینکه دولت آمریکا با برنامه ریزی نتانیاهو و منافقین تصمیم می گیرد، افزود: خلع سلاح موشکی ایران مساوی با سلب قطعی امنیت ایران است و هیچ ضرری برای ایران بالاتر از از دست دادن زیرساخت های امنیتی نبوده و ملت بصیر ما هیچ وقت زیر بار این ذلت نخواهند رفت.
وی باتجلیل از شهدای اخیر مرزبانی استان اردبیل نیز گفت: مرزبانی در روایات و تعالیم دینی امری مقدس است و این شهدا در راه دفاع از مرزهای اسلام و مقدسات جان خود را از دست دادند.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.