رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تلاش شهرداری اردبیل در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری به ویژه کارگران در پایان سال گذشته اقدامی ستودنی بود که از این باب شورای شهر از تلاش‌های شهردار اردبیل قدردانی می‌‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما قبل از عید پرداخت حق و حقوق و عیدی کارکنان و کارگران شهرداری بود که با تلاش شهرداری اردبیل و تلاش شبانه‌روزی این دغدغه به موقع برطرف شد که البته شورای شهر نیز با تصویب متمم بودجه و همچنین بودجه سال 97 شهرداری را در انجام کارهای مناسب کمک و همراهی کرد.
وی به فضای پرطراوت و شاداب در سطح شهر در حوزه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و اجرای برنامه‌های فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: به رغم همه کارهای مناسب انجام شده باید براساس تعصب اجرایی اعلام کنم که با آغاز سال جدید شورا و شهرداری باید همت خود را به کار گیرد تا پروژه‌هایی نظیر پل قدس، پل داروپخش، میدان وحدت اردبیل و توسعه فضای سبز به شکل مناسب و مطلوب اتفاق بیفتد.
عضو شورای شهر اردبیل به روند کند احداث پل قدس اشاره کرد و افزود: در این حوزه تغییرات و تحولات چندان ملموس نیست و ما پیشنهاد می‌کنیم شهردار اردبیل روزانه از پیمانکار در احداث این پل گزارش بگیرد و به صورت هفتگی نیز به شورا این گزارش را ارائه کند.
افسانه ضرورت کاشت نهال و گل را با آغاز فصل جدید به شکل فراگیر یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه آرام آرام به فصل گردشگری تابستانی و ورود میهمانان ویژه در همایش سران اکو در حوزه گردشگری نزدیک می‌شویم شایسته است به سیمای شهر و بهبود فضای ورودی و مسیر حرکت این گردشگران توجهی جدی کرده و اقدامات مناسبی را انجام دهیم.
وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان خرداد پل داروپخش به مرحله بهره‌برداری رسیده و عملیات احداث پل قدس نیز سرعت بیشتری به خود گرفته و تحرک جدی را در عمران و آبادانی شهر اردبیل شاهد باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.