داوود شایقی روز پنجشنبه افزود: در سالی که مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی مزین فرمودند ضرورت دارد همه نهادها، دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی زمینه حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی را در بین خانوارهای ایرانی فراهم آورند.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری که در یک دهه اخیر همواره شعار سال را بر پایه اقتصاد و ارتقای معیشت مردم با تکیه بر مولفه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی مطرح کردند به نظر می‌رسد در سال 97 نیز در جلب مشارکت همه مردم و مسئولان شعار «حمایت از کالای ایرانی» را انتخاب کردند تا همه را متوجه این اصل اساسی کنند که رونق اقتصادی متکی به حمایت از تولید داخلی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: این سازمان در سال 97 در استان تلاش خواهد کرد تا با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به رونق‌افزایی تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی اهتمامی جدی داشته باشد.
شایقی گفت: در این راستا در تخصیص منابع و تسهیلات به تولید داخلی و تشویق سرمایه‌گذاران و فعالان این عرصه با جدیت ورود پیدا کرده و تلاش خواهد شد تا به هر شکل ممکن بستر این ترغیب و تشویق فراگیر فراهم شود.
او تاکید کرد که در تحقق شعار امسال در کنار برنامه‌ریزی‌ ها در حمایت از کالای ایرانی و به تحرک واداشتن چرخه تولید ملی سعی خواهد شد تا براساس هدف گذاری‌های مسئولان ملی و استانی زمینه‌ای فراهم شود تا بیش از هر زمان دیگر اهداف مورد نظر در این زمینه با حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌های لازم با همراهی رسانه‌ها در تبلیغ و ترویج این موضوع مهم به ثمر بنشیند.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.