مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در 10 ماهه امسال، بیمه ایران استان اردبیل برای 468 هزار و 905 مورد پرونده تشکیل شده خسارتی، بیش از 756 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است. 
محمد اسماعیلی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: بیمه ایران با 82 سال عمر بابرکت خود، برای هموطنان آرامش و امنیت به ارمغان آورده به طوری که ما در استان اردبیل و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط صعب‌العبور بودن راه‌ها و محورهای مواصلاتی در ارائه خدمات و پرداخت خسارت به هموطنان نهایت تلاش و دقت را انجام می‌دهیم. 
وی خاطرنشان کرد: بیمه ایران تکیه‌گاه امن مردم ایران است و ما خداوند را شاکریم که در بیمه ایران قادر به ارائه خدمات متنوع به مردم و ایجاد فضایی آرام و امن برای آنها هستیم و امیدواریم جلب رضایت بندگان الهی خشنودی خداوند را نیز به همراه داشته باشد. 
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل اولویت بیمه ایران را بهبود مستمر ارائه خدمات و بهتر شدن فرآیندها در انجام ماموریت‌ها اعلام کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا براساس یک مهندسی ارزش بتوانیم فعالیت‌های فاقد ارزش را از فرآیند خدمت‌رسانی حذف کرده و شرایط سهل، راحت، دلچسب و شیرینی را در مسیر خدمت رسانی به مردم فراهم کنیم. 
اسماعیلی بیان کرد: با اصلاح بسیاری از امور و فرآیندها و با همراهی شبکه فروش، سعی و اهتمام جدی داریم تا فردی که دچار حادثه و خسارت می‌شود به سهولت بتواند از بیمه ایران خدمات دریافت کند چرا که ما در اکثر موارد و در مراجعات حضوری، با افراد زیان‌دیده مواجه هستیم که در این خصوص به همکاران توصیه شده است در هنگام برخورد با مراجعین محترم دقت لازم را داشته و با خوشرویی و راهگشایی، مشکلات و موانع را برطرف نموده تا زمینه ارائه خدمات با جان و دل فراهم آید. 
وی افزود: ما با همت همکارانمان و با اعتقاد راسخ به خرد جمعی سعی داریم کارها را با شرایط بهتر و ایده‌آل به پیش ببریم و بر برنامه‌ریزی دقیق و با صلابت در آینده می‌اندیشیم. 
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل عملکرد 10 ماهه بیمه ایران در استان اردبیل را با سرعت دادن به پرداختی‌ها و تسویه حساب با مشتریان یادآور شد و گفت: در این 10 ماه و در بیمه‌های شخص ثالث به 4 هزار و 59 زیاندیده بیش از 378 میلیارد ریال خسارت پرداخت کردیم. 
اسماعیلی نمونه پرداختی‌های کلان اخیر در استان اردبیل را در قالب دو پرونده خسارتی جرحی یادآور شد و تصریح کرد: یکی از این پرداختی‌ها مربوط به خانمی می‌باشد که سرنشین یک دستگاه پراید بوده و به دلیل قطع نخاع و آسیب در بخش‌های مختلف اعضای بدن 11 میلیارد و 262 میلیون ریال از بیمه ایران خسارت دریافت نمود. 
وی ادامه داد: یکی دیگر از این پرونده‌ها که خسارت ایشان هم در چند روز گذشته پرداخت شد مربوط به خانمی می‌باشد که سرنشین سواری پژو 405 بوده و به دلیل مصدومیت و مجروح شدن در اثر تصادف و واژگونی 9 میلیارد و 69 میلیون ریال از بیمه ایران دیه دریافت کرد که که ارقام فوق  4 تا 5 برابر دیه فوت یک نفر می‌باشد. 
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل همچنین خسارت پرداختی از محل بیمه نامه‌های آتش‌سوزی در 10 ماهه سالجاری استان اردبیل را برای 103 مورد حادثه آتش‌سوزی، 5 میلیارد ریال اعلام کرد. 
اسماعیلی به پرداخت خسارت بیمه‌های مهندسی و مسئولیت به میزان 21 میلیارد ریال برای 220 مورد پرونده تشکیل شده اشاره و اظهار کرد: برای انواع بیمه‌های حوادث به صورت گروهی، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارکنان و وسایط نقلیه هم در مجموع برای 130 مورد 45 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.