به گزارش ایرنا ، رضا کریمی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل افزود: در گذشته ضعف تیم مدیریتی اقتصادی در استان را از طریق رسانه ها اعلام کردم و در حال حاضر هم استاندار اردبیل بدنبال تقویت تیم اقتصادی است.
وی درباره تغییر مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد: نمایندگان استان در مجلس نظر کارشناسی خود را برای تغییر و تحول مدیریت ها در 24 دستگاه اجرایی اعلام کردند و از استاندار هم خواسته شده با اعمال نظر کارشناسی نمایندگان نسبت به تعدیل مدیریت ها اقدام کند.
کریمی تامین حقابه رودخانه ارس را یادآور شد و افزود: تصمیمی که در گذشته در حقابه استان از ارس گرفته شده بود دارای ایراد و نقص است که لازم است بازنگری در این مورد صورت بگیرد.
او با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای جنگ تحمیلی است، افزود: آمریکا و عربستان 2 هدف عمده را دنبال می کنند که تهدیدات منطقه ای و بین المللی را برای کشورمان بیشتر کرده و امنیت داخلی را در کشور بهم بزنند.
کریمی اضافه کرد: آمریکا دنبال سناریویی برای منزوی کردن ایران است که باید در برابر این سناریو تدابیر استراتژیکی اتخاذ شود.
وی بر لزوم همگرایی و هم افزایی در کشور تاکید کرد و افزود: هم افزایی ، همگرایی و وحدت کلمه بیش از گذشته در ارتباط با تامین معیشت مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی همچنین درباره تفکیک بودجه از سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه باید از این سازمان تفکیک شود تا سازمان برنامه و بودجه به امور مربوط به برنامه ریزی بپردازد.
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.