به گزارش ایرنا، علی نواداد روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: امروز در مقایسه با قبل از انقلاب برق رسانی به شهر ها و روستا های استان افزایش چشمگیری داشته به طوری که همه شهرهای استان دارای برق هستند.
وی اظهار کرد: همچنین برق رسانی به روستاهای استان در این مدت 84 برابر شده و در استان همه روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردارند.
وی بیان کرد: حتی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران برق رسانی به روستاهای زیر 10 خانوار نیز که به علت مهاجرت معکوس خالی از سکنه شده ادامه دارد تا آنها نیز از نعمت برق برخوردار باشند.
وی با اشاره به اینکه توزیع کمی برق در استان مطلوب است، ادامه داد: باید تلاش شود ارائه خدمات از نظر کیفی نیز ارتقا یابد تا شاهد پایداری بیشتردر توزیع برق باشیم.
نواداد گفت: با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارشناسان شرکت توزیع برق هم اکنون خاموشی برق در استان به کمتر از سه دقیقه در روز رسیده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه در سالهای اخیرپرتی و تلفات برق در استان از 14.5 به 12.6 رسیده است، افزود: وزارت نیرو برای امسال مقدار پرتی و تلفات برق را در کشور 11.5 درصد و برای سالهای آینده این مقدار را زیر 10 درصد تعیین کرده که برای رسیدن به آن باید مجموعه صنعت برق استان تلاش مضاعفی داشته باشند.
در این آئین از زحمات علیرضا علیزاده مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق استان تجلیل و حسن محمدی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت در استان معرفی شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.