مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: بنابه درخواست هم استانی‌ها و مسئولان و مدیران شهرستان‌های مختلف در پوشش کامل رویدادها تلاش می‌کنیم تا چندین بخش‌ خبری جدید را در تلویزیون و رادیو به اخبار موجود اضافه کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار کرد: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است مقرر شده است تا چندین بخش خبری را در سیمای سبلان و رادیو اضافه کنیم تا در نوبت صبح و بعد از ظهر هموطنان در جریان اخبار و رویدادهای استان قرار گیرند.
وی از خرید و نصب تجهیزات جدید در حوزه پوشش کامل رسانه‌ای و همچنین راه‌اندازی مانیتورینگ اطلاع‌رسانی هواشناسی با استودیوی مشخص برای آگاهی‌بخشی مردم از اوضاع جوی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش بر این است تا از کارشناسان زبده هواشناسی برای اطلاع‌رسانی دقیق هموطنان از اوضاع جوی دعوت شده و اطلاعات مفید هواشناسی در اختیار مردم قرار گیرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل توجه به عدالت رسانه‌ای را در پخش رویدادها و اخبار شهرستان‌های مختلف با تلاش خبرنگاران فعال در مناطق مختلف یادآور شد و تصریح کرد: بدون حب و بغض و نگاه جانبدارانه سعی می‌کنیم از خبرنگاران صدا و سیما در شهرستان‌های مختلف حمایت و در حد وسع و توان امکانات سخت‌افزاری در اختیار آنها قرار دهیم.
ملااحمدی ضرورت پوشش یکپارچه سیمای دیجیتال را رد همه مناطق استان اعم از شهرها و روستاها یاداور شد و بیان کرد: در شهرستان خلخال 28 روستایی که در دریافت سیمای دیجیتال با مشکل روبرو هستند قطعا با تخصیص منابع اعتباری مشکل آنها در دریافت شبکه‌های دیجیتال برطرف خواهد شد.
در این جلسه امام جمعه شهرستان خلخال نیز با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در عصر توسعه ارتباطات و فناوری‌های جدید اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری عظیمی را با هدف شکستن ابهت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها انجام داده‌اند که قطعا تقویت رسانه ملی و منطقه‌ای می‌تواند در دفع این توطئه‌ها بسیار راهگشا باشد.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری خاطرنشان کرد: در استحکام پایه‌های نظام اسلامی و در جلب اعتماد مردم نقش رسانه‌ها و صداقت کار حرفه‌ای آنها بسیار راهگشا خواهد بود چرا که ما با تکیه بر رسانه‌های توانمند داخلی می‌توانیم مانع از رجوع مردم به رسانه‌های بیگانه باشیم.
وی با قدردانی از تلاش خبرنگار صدا و سیمای استان مستقر در خلخال در انعکاس اخبار و رویدادهای این شهرستان بیان کرد: امیدواریم این توجه و حمایت با گستردگی بیشتر در دوره مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل به انجام برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.