به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نصیری روز یکشنبه در همایش روز ثبت احوال افزود: تمامی اقدامات اجتماعی بر اساس اطلاعات جمعیتی انجام می گیرد و در صورت نادرست بودن این اطلاعات خدمات اجتماعی نیز به شیوه صحیح ارائه نمی شود.
وی بیان کرد: فعالیت هایی چون انتخابات ، خدمات بهداشتی و درمانی بر اساس آمارهای وقایع چهارگانه انجام می گیرد و ثبت احوال در این خصوص با ارائه آمارهای جمعیتی سایر حوزه ها را در انجام بهتر وظایف یاری می کند.
نصیری با اشاره به مکانیزه شدن شناسنامه ها گفت: باید در راستای مکانیزه کردن تمامی شناسنامه های موجود در استان تلاش شود ، چرا که این موضوع در برخی مواقع مشکلات زیادی به دنبال دارد.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به جعل شناسنامه ها از جعل 81 مورد شناسنامه در 9 ماهه سالجاری خبر داد و گفت: با بهبود روند مکانیزه سازی این گونه تخلفات نیز کاهش یافته و به صفر می رسد.
وی ادامه داد : ثبت به موقع سایر وقایع چهارگانه حیاتی نیز در اداره امور اجتماعی و ارائه خدمات موثر می باشد که باید با ثبت به موقع و ارائه آمارها در بهبود روند اقدامات اجتماعی گام برداریم.
جمعیت استان اردبیل یک میلیون و 270 هزا رو 420 نفرمی باشد که از این تعداد 620166 زن و 650255 مرد هستند. تعداد خانوارهای استان نیز 377423خانوار می باشد خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.