خبرگزاری ایسنا با کسب دو رتبه در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل خوش درخشید. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی انوار خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایسنا با کسب دو رتبه در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل خوش درخشید. 
در این جشنواره علی انوار در بخش خبر مقام دوم جشنواره را بدست آورد. همچنین اثر وی در بخش عکس به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.   شهرام محمدی دبیر هیات داوران جشنواره با بیان اینکه ابوذر یادآور آزادگی در سخن و بیان حضرت ابوذر است، افزود: در این جشنواره از سردار رحیم نوعی‌اقدم به عنوان رسانه اردبیلی جبهه مقاومت نیز به عنوان یک کار نو تجلیل می‌شود. 
وی افزود: سردار نوعی‌اقدم رسانه رسانه زنده و پویایی است که در جبهه مقاومت برنامه‌ریزی و عمل کرده و پیام مقاومت را در جامعه فرهنگ‌سازی می‌کند. 
محمدی با بیان اینکه حدود یک هزار اثر در بخش‌های مختلف رادیوتلویزیونی، مطبوعات و خبرگزاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، افزود: در مرحله اول 759 اثر برای داوری انتخاب شد و آثار در بخش‌های یادداشت، سرمقاله و گزارش بسیار عالی بود.   وی با بیان اینکه در حال حاضر توانمندی در شورای بسیج رسانه استان ایجاد شده است تا این جشنواره را از سال آینده به صورت منطقه‌ای برگزار کند، گفت: همچنین تلاش می‌کنیم اتحادیه رسانه‌های قفقاز را در استان اردبیل راه‌اندازی کنیم. 
گفتنی است در این جشنواره در بخش تیتر محمدرضا فرض‌الهی از خبرگزاری تسنیم مقام سوم را ازآن خود کرد و هیات داوران اثری را به عنوان مقام اول و دوم انتخاب نکرد.   در بخش خبر سمیه دادرس از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، علی انوار از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و فرهاد خائف از نشریه اردبیل فردا رتبه سوم را کسب کردند.   در بخش یادداشت و سرمقاله حاتم رسولی از نشریه خط هشت رتبه اول، پریسا فتحی‌پور از روزنامه همشهری رتبه دوم، مهدی پورجم از نشریه آسمان اردبیل رتبه سوم را کسب کردند. همچنین آثار مسعود لاهوت از خبرگزاری فارس و افسون جبارزاده از نشریه آفتاب ساوالان به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند. 
در بخش گزارش یعقوب شاددل از خبرگزاری ایرنا، زهرا رضازاده از خبرگزاری تسنیم و سجاد ناصرآزاد از نشریه آسمان اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. 
در بخش عکس اثر زهرا حدادیان به عنوان مقام سوم معرفی شد. در این بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان مقام اول و دوم معرفی نکرد، ولی آثار علی انوار از خبرگزاری ایسنا، موسی تقوی نمین از خبرگزاری صدا و سیما و ساجد یعقوبی از خبرگزاری بسیج به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.   در بخش گزارش خبری تلویزیونی نیز آثار نسیم دانشور عالی، آذین مجیدزاده و علی اعتباری از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب اول تا سوم شدند.   در این جشنواره از خبرگزاری تسنیم به عنوان پرتولیدترین رسانه در موضوعات جشنواره و پایگاه خبری آذرسلام تجلیل شد. 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم نیز تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.