فرماندار اردبیل گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اسباب عزت و عظمت را برای نظام اسلامی ما فراهم کرده است.
جواد زنجانی در حاشیه تجمع بسیجیان در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حساس‌ترین مقطع با دوراندیشی امام راحل بنیان مستحکم بسیج بنا نهاده شد تا به عنوان اصلی‌ترین عنصر صیانت‌کننده از انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح بتواند کارکردی شایسته و ارزشمند داشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به هر وسیله‌ای می‌خواهند این عنصر ارزشمند انقلاب اسلامی را زیر سوال برده و زمینه یک حرکت تخریبی را علیه بسیج و سپاه فراهم آورند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاکله اصلی بسیج نیروی مردمی و تکیه بر آحاد جامعه است به یقین این مجموعه ارزشمند بعد از سال‌ها امروز به درختی تنومند و پرثمری تبدیل شده که قطعا در مکتب انقلاب اسلامی با الهام از مکتب اهل بیت(ع) می‌تواند زمینه‌ساز عزت و عظمت واقعی برای امت اسلامی باشد.
فرماندار اردبیل از بسیج به عنوان میقات پاربرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی به فرموده بزرگان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در عصر حاضر بسیج با ورود به همه عرصه‌ها توانسته است اسباب عزت انقلاب اسلامی را به خوبی فراهم آورد به طوری که ما در عرصه سازندگی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و ... نمایشی از قدرت و صلابت این نیروی ارزشمند را شاهد هستیم.
زنجانی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی بسیج می‌تواند بزرگترین قدرت نرم محسوب شود ادامه داد: هرچند دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند ملت ایران را با عناصر تفرقه‌افکنانه نسبت به نظام و نهادهای انقلابی بدبین کنند اما به واقع آگاهی و صلابت مردم نمایشی عزتمندانه در دفاع از انقلاب اسلامی و آموزه‌های اهل بیت فراهم کرده که به یقین باید به این حرکت ارزشمند آفرین گفت.
رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: بسیج امروز توانسته است در صحنه‌های مختلف با کارکردی متفاوت زمینه صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی را فراهم آو که ما نیز قدردان این زحمات بنیادین هستیم و امیدواریم بسیجیان که با اخلاص عمل در همه صحنه‌ها حاضر شده‌اند بتوانند به شایستگی همچنان در سنگر دفاع از انقلاب حضوری متعالی داشته باشند.
زنجانی به تجمع باشکوه بسیجیان در اردبیل اشاره و تصریح کرد: این تجمع نشان می‌دهد که در بین اقشار مختلف جامعه روحیه بسیجی و اخلاص در عمل به عینه وجود دارد و این بزرگترین نقطه قوت برای مسئولین است تا از این ظرفیت بتوانند استفاده کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.