به گزارش ایرنا ، دکتر گودرز صادقی روز یکشنبه گفت: در این نشست 2 روزه مقام های دانشگاهی کشورهای گرجستان، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان ، افغانستان و مقدونیه حضور خواهند داشت.
وی بیان کرد: روسا و هیات‌ های دانشگاهی شمالغرب ایران و نیز مسوولان امور بین ‌الملل وزارتخانه های علوم ، تحقیقات و فناوری ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه و مسوولان استانی نیز از حاضران این نشست بین المللی می باشد.
صادقی هدف از این نشست را رایزنی برای بین ‌المللی ‌سازی و روش‌ های تعامل مشترک در دانشگاه‌ های آسیای میانه عنوان کرد و گفت: در کنار این نشست، جلسه مشترک جداگانه با هیات گرجستانی و قرقیزستانی نیز برگزار خواهد شد.
به گفته وی، برگزاری نمایشگاه ، ارائه برنامه‌ های بین ‌المللی توسط دانشگاه‌ های حاضر در نشست و نمایشگاه نقشه‌ های تاریخی خلیج فارس توسط موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی از برنامه های جنبی این نشست می باشد.
این نشست روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 آبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار و انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.