به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی روز جمعه در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال افزود: 2 هزار و 200 تن از قیر رایگان اختصاصی از سوی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری خلخال ،750 تن به شهرداری شهر کلور مرکز بخش شاهرود و 750 تن قیر رایگان نیز به شهرداری هشجین اختصاص یافته و انتظار می رود شهرداران این سه شهر با استفاده از آن برای آسفالت معابر اقدام کنند .
وی با بیان اینکه بخشی از قیر رایگان اختصاصی به این شهرستان از سوی شهرداران سه شهر خلخال ،کلور وهشجین به این شهرها حمل و انتقال داده شده است خواستار تلاش در کار جذب و انتقال باقیمانده قیر رایگان به این شهرها پیش از اغاز فصل بارش برف و سرما شد.
وی اضافه کرد: پیشنهادهای اعضای شورای اسلامی شهر کلور در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله در کمیته برنامه یزی سال آینده تحقق خواهد یافت .
بابایی همچنین در نشست جداگانه ای با اعضای شورای اسلامی شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال از حل مشکل کارخانه آسفالت شهرداری این شهر و آغاز عملیات آسفالت معابر هشجین خبرداد.
فرماندار خلخال گفت: با توجه به واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی شهرداری هشجین باید در مورد پرداخت بدهی معوقه به پیمانکار آن جهت جلوگیری از تعطیلی ناخواسته و هرگونه تاخیر و توقف در کار آسفالت معابر اقدام کند .
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است .
خبرنگار:بهرام نقی زاده **انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.