به گزارش ایرنا ، این کتاب در 177 صفحه و در 10 فصل نگاشته شده و به صورت مشروح به یکی از موضوع های مهم مورد نیاز جوامع امروزی در حوزه علوم ارتباطات و رسانه یعنی سواد رسانه ای پرداخته شده است.
' مفهوم سواد رسانه ای ، مهارت های سواد رسانه ای ، سواد رسانه ای و تکنیک های خلق محتوا، سواد رسانه ای و تکنیک های اقناع و تبلیغات ، سواد رسانه ای و سبک زندگی ، سواد رسانه ای و فیلم و سریال ، سواد رسانه ای و بازی های رایانه ای ، سواد رسانه ای و اقتصاد رسانه ، مقدمه ای بر استراتژی های نفوذرسانه ای و توصیه های کاربردی' موضوع های پرداختی در این کتاب می باشد.
این کتاب توسط انتشارات ایلخانی اردبیل و درشمارگان یک هزارجلد انتشار و به قیمت 180 هزار ریال در بازار کتاب عرضه شده است .

** انتشار کتاب 'اخلاق حرفه ای، ضامن موفقیت سازمانی'
همچنین کتاب اخلاق حرفه ای، ضامن موفقیت سازمانی به همت دکتر تورج مهدی زاده ملاباشی و مریم پنجعلی زاده از مدرسان دانشگاه های اردبیل با رویکرد کاربردی منتشر شد.
به گزارش ایرنا، این کتاب در پنج فصل و 208 صفحه مصور، با مقدمه ای بر دلایل اهمیت اخلاق و پرداختن به آن منتشر شده است.
مکثی بر تعریف و مفهوم اخلاق، نظریات و تئوری های اندیشمندان در باب اخلاق، اخلاق حرفه ای، بکارگیری اخلاق حرفه ای در عمل و مصادیق اخلاق حرفه ای از جمله سرفصل های کتاب اخلاق حرفه ای می باشد.
کتاب اخلاق حرفه ای، ضامن موفقیت سازمانی توسط انتشارات ایلخانی منتشر شده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.