سرهنگ دادرس همت جو روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان ارشد انتظامی استان از ایرنا اردبیل افزود: بر اساس این نظرسنجی نیروی انتظامی استان اردبیل چهار سال متوالی است که رتبه اول و دوم را در کسب رضایت مردمی کسب می کند.
وی با اشاره به موفقیت نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران الگویی برای پلیس سایر کشورهاست و هرگز در ارائه خدمات به مردم کم نیاورده است.
وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه و تاثیر گذاری آن در آرامش جامعه بیان کرد: در دنیا ثابت شده است که نقش رسانه در موفقیت هر کار بیشتر از سایر مولفه هاست و باید از این ابزار به نحو احسن استفاده کرد.
سرهنگ همت جو گفت: نقش رسانه به قدری مهم و با اهمیت است که می توان با استفاده از آن سیاه را سفید و برعکس سفید را سیاه جلوه داد.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: 20 درصد اعتبارات نیروی انتظامی در بحث آموزش کارکنان هزینه می شود تا ضمن ارتقای کارآمدی آنها در برخورد با مردم و تکریم ارباب رجوع نیز موفق باشند و به بهترین نحو عمل کنند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل هم در این دیدار با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی ' پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است ' گفت: پلیس به طور شبانه روز حافظ نظم و امنیت در جامعه است و به آن افتخار می کند.
سرهنگ کریم نوری با بیان اینکه پلیس بدون حمایت و انعکاس خدمات خود توسط خبرگزاری ها و رسانه ها آن طور که انتظار می رود نمی تواند موفق باشد، افزود: همه خبرگزاری های دارای مجوز به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور همیشه و در همه حال کمک حال نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به شیطنت رسانه ای بدخواهان و دشمنان نظام علیه کشورمان اظهار کرد: پایداری امنیت روانی و احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و خبرگزاری ایرنا به خاطر مورد وثوق بودن مردم و نظام در ایجاد امنیت در بین مردم نقش مهم و بسزایی دارد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: آنچه باید سرلوحه کار رسانه ها و خبرگزاری ها قرار گیرد اطلاع رسانی درست و صحیح اخبار به مردم است و الحمدالله خبرگزاری ایرنا به صورت حرفه ای به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است.
در این دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی در باره عملکرد ایرنا بر همکاری بیشتر ایرنا و نیروی انتظامی تاکید کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.