رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: 70 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد فرصت‌های اشتغال در مناطق روستایی در سطح استان اردبیل انجام می‌شود
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل؛ داود شایقی در سیزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار کرد: استاندار اردبیل در روزهای گذشته تفاهمنامه‌ای را با مدیرعامل بانک کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی و انجمن پوشاک ایران با رویکرد توسعه اشتغال به امضا رساندند تا در چهار استان که یکی از آنها نیز استان اردبیل است به عنوان پایلوت طرح اشتغال در مناطق روستایی اجرایی شود.

وی بیان کرد: در این تفاهمنامه که سازمان برنامه و بودجه نیز نقش اساسی انجام می‌دهد در استان اردبیل با همت انجمن پوشاک ایران تولید پوشاک زنانه در مناطق روستایی  در قالب کارگاه‌هایی که راه‌اندازی می‌شود به انجام رسیده تا با یک برند مشخص تولید، فروش و صادرات انجام شود.
شایقی میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها را 70 میلیارد تومان در سال اقتصاد مقاومتی، تولدی و اشتغال اعلام کرد و گفت: این تسهیلات با بهره کم و پرداخت یارانه از طریق کمک‌های فنی و اعتباری استان به متقاضیان پرداخت خواهد شد که انتظار می‌رود 20 کارگاه تولید پوشاک در روستاهای استان اردبیل شکل بگیرد.

وی فرصت به وجود آمده را در توسعه اشتغال مناطق محروم و روستایی بسیار موثر اعلام کرد و افزود: 1370 نفر از جوانان مستعد مناطق روستایی در قالب این طرح به اشتغال پایدار و مولد دست پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال  با تامین اعتبار از سوی بانک کشاورزی و در قالب تسهیلات کم بهره زمینه راه‌اندازی کارگاه‌های تولید پوشاک زنانه در مناطق روستایی فراهم آید.

شایقی یادآور شد: قطعا چنین ایده‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به توانمندی این بخش بیش از گذشته کمک خواهد کرد و زمینه عملی برای تحقق شعار سال را به وجود می‌آورد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.