به گزارش ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز چهارشنبه در همایش بصیرتی بسیجیان خلخال افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و معاندین نظام برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات تلاش می کنند، باید هوشیار بود.
او گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان یک بار دیگر با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای قدرت و صلابت انقلاب و نظام اسلامی ایران را در روز 29 اردیبهشت به نمایش خواهند گذاشت.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل نیز در این همایش با دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: حضور در انتخابات نمایش اقتدار نظام و غریت ملی مردم کشور است.
حجت الاسلام حسین نوری افزود: تفکر بسیج حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و بی تفاوتی نسبت به انتخابات موجب شادی دل دشمنان ملت و انقلاب خواهد شد.
وی اظهار کرد: اگر خواهان بالندگی و اقتدار نظام و حاکمیت اسلامی ایران هستیم نباید در مقابل انتخابات بی تفاوت باشیم و باید با حضور حداکثری خود زمینه اقتدار نظام اسلامی را در جهان امروزی فراهم کنیم.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.