به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از کانال خبری پلیس اردبیل ، در پی اعلام شهروندان به پلیس 110 در خصوص کشف جسد فردی در مراتع روستای کرنق بخش هشتجین گروههای انتظامی و کارآگاهان پلیس در محل حاضر و با استخوان های جسدی که مشخص بود مدت زمان طولانی از مرگ وی می گذرد مواجه شدند.
با هماهنگی مراجع قضایی باقیمانده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و پس از بررسی سوابق پلیس در زمینه مفقودین اعلام شده از سوی شهروندان که تاکنون پیدا نشده اند مشخصات ظاهری جسد با یکی از مفقودین مطابقت داشت.
پس از دعوت از خانواده اعلام کننده فقدانی ، ایشان با مشاهده البسه ، دفترچه تلفن ، عصا و سایر مدارک موجود دقیقا جسد را شناسایی و اعلام کردند مربوط به ایشان می باشد.
نتیجه تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی در زمینه علت فوت این شخص حاکیست: در بعد از ظهر یک روز مانده به چهارشنبه سوری سال 1394 (حدود یک سال پیش) این فرد بدون توجه به توصیه های اهالی در هوای برفی به قصد عزیمت به روستای (تیل) برای جمع آوری نذورات (دوره گردی) حرکت کرده است.
با توجه به شواهد بر جای مانده این شخص به دلیل کولاک شدید از مسیر اصلی منحرف و وارد جاده قدیمی روستای کرنق به جعفرآباد شده و در محلی بنام دربند کهلان در مجاورت سنگ بزرگی پناه گرفته که بر اثر شدت سرما فوت کرده است.
به دلیل صعب العبور بودن منطقه و عدم مراجعت و عبور اهالی به آن محل ، جسد وی در مدت یک ساله بدلیل عوامل محیطی و جوی طعمه حشرات و حیوانات وحشی شده و تنها اسکلت وی در داخل البسه اش باقی مانده است.
با توجه به تکمیل تحقیقات و نبود مدارکی دال بر احتمال قتل وی و همچنین رضایت اولیای دم و عدم شکایت از فرد یا افراد خاصی اقدامات بعدی در خصوص صدور جواز دفن معمول شد.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.