به گزارش ایرنا ، شهردار خلخال روز جمعه در آئین تجلیل از کارگران بخش خدمات شهری خلخال با تقدیر از علی حق دوست خیر و هنرمند خلخالی در تجلیل از کارگران گفت: در اجرای طرح خانه تکانی شهری و در آستانه سال نو و با تلاش این کارگران بخش خدمات شهری کارهای مناسبی در نظافت و رفت و روب شهر انجام و زمینه برای زیبا سازی چهره شهر برای استقال شایسته از مسافران و میهمانان نوروزی فراهم شده است.
علی علایی افزود: 50 نفر از کارگران شهرداری در بخش خدمات شهری فعالیت دارند و با تلاش این افراد روزانه بیش از 70 تن زباله از سطح شهر جمع آوری و به محل دفن زباله های شهر انتقال می یابد.
وی اظهار کرد: این کارگران وظیفه رفت و روب و نظافت اماکن عمومی و معابر شهر را بر عهده داشته و بیشترین سهم زیبا سازی چهره شهر در آستانه سال نو به عهده آنهاست.
علی حق دوست خیر و هنرمند خلخالی نیز در این مراسم هدف خود از تجلیل از کارگران شهرداری را ادای دین در مقابل تلاش های صادقانه این قشر در فراهم کردن اسباب آسایش مردم ذکر کرد.
در این مراسم که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد به 50 نفر از کارگران بخش خدمات شهری شهرداری خلخال هدایای تهیه شده از سوی علی حق دوست خیر و هنرمند خلخالی اهدا شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.