به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این آیین که به صورت ویدو کنفرانس برگزار شد، علی عسگری معاون توسعه و منابع وزارت اقتصاد از زحمات چندین ساله هاشم مظفری مدیر کل سابق تقدیر کرد و علیرضا نوروزی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل اقتصادی و دارایی استان اردبیل منصوب شد.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل نیز در این آیین گفت: صیانت از بیت المال از اهداف امور اقتصاد و دارایی است.

 یعثوب نژاد محمد با بیان اینکه توسعه و جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در سایه همدلی و هماهنگی امکان پذیر است، افزود: اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان همکاری خوبی با کارشناسان دستگاه های اجرایی دارد و در تامین و تجهیز منابع تلاش می کند.

وی اظهار داشت: اجرای صحیح قوانین و مقررات مالی از سوی کارشناسان امور اقتصادی و هدایت صحیح و درست دستگاه های اجرایی به مسیر قانونی در حفظ منابع مالی و صرف صحیح آن نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به نقش نظارتی امور اقتصادی و دارایی بر عملکرد دستگاههای اجرایی بیان کرد: نظارت به همراه نظرات کارشناسی و مشاوره های مالی علاوه بر عدم انحراف از مسیر باعث موفقیت دستگاههای اجرایی می شود.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: توانایی و سلامت نفس در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان بالاست و کارشناسان این مجموعه با درک بهتر از موضوع، واقع بینانه اقدام می کنند.

نژاد محمد با اشاره به اینکه توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان آغاز شده است، بیان کرد: در اولین گام جهش تولید یکی از واحدهای راکد که برای هزار نفر اشتغال ایجاد می کند به بخش خصوصی واگذار شد و سایر واحدها نیز در لیست احیا و راه اندازی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.