اکبر بهنامجو  روز شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد مغان با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید زیرساخت‌های اساسی ایجاد شود افزود: گسترش صنایع تبدیلی ،توسعه راه‌های اصلی، ایجاد شهرک صنعتی و راه انداری بارانداز ریلی در شمال استان به  رونق کشاورزی  و صادرات استان کمک شایانی خواهد کرد.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران در منطقه نعمت بزرگی برای مردم و استان هستند و مشکلات و موانع آنها باید در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با محوریت فرمانداران مرتفع شود.
استاندار اردبیل گفت:سرمایه گذاران به منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی وارد منطقه می شوند و ما باید از این افراد حمایت کنیم تا در کاهش بیکاری منطقه گام اساسی برداشته شود.
وی تصریح کرد: در باره احیا و راه‌اندازی واحدهای راکد استان در سال جهش تولید تصمیمات خوبی گرفته شده و با هماهنگی بانک ملی کارخانه نساجی سبلان اولین واحد راکد به سرمایه گذار بومی واگذار شد تا ۱۰۰۰نفر در این واحد صاحب شغل شوند.
بهنامجو ادامه داد:واحدهایی که بانک‌های استان تملک کردند ظرف ۶ ماه آینده در صورت قابلیت احیا به بخش خصوصی واگذار می شوند.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه  بیشتر واحدهای راکد خط تولید دارند گفت: واگذاری این واحدها بصورت اقساطی است و سرمایه‌گذار باید بعد از تعمیر و ترمیم و جذب نیروی انسانی در استان اقدام به تولید کنند و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با همکاری بانک‌های عامل تامین می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.