نادر فلاحی روز سه‌شنبه اظهارداشت: اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال و تحقق جهش تولید محوریت عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در سال جدید خواهد بود.

وی افزود: در سال ۹۸ اقدامات مهمی در راستای توسعه گردشگری استان انجام گرفت که تقدیر ریاست‌جمهوری را نیز بدنبال داشت و نشان از همت بالای مجموعه اداره کل و فعالان بخش خصوصی در این حوزه است.

او با اشاره به اولویت برنامه‌های این اداره کل برای تکمیل پروژه‌های در حال اجرا در حوزه‌های مختلف گفت: در حوزه میراث فرهنگی، تکمیل و راه‌اندازی موزه‌های جدید، تکمیل سایت موزه شهریری و اتمام مرمت بناهای در حال انجام در حوزه میراث فرهنگی، تکمیل زیرساخت پروژه‌ها در جهت حمایت از بخش‌خصوصی و همچنین تقویت گردشگری مجازی و ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری از جمله اقدامات اداره کل بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه‌داد: تکمیل ساختمان‌های صنایع‌دستی شهرستان‌ها و ترویج و توسعه رشته‌های صنایع‌دستی و برگزاری نمایشگاه‌های دایمی صنایع دستی از اهم برنامه‌های در سال پیش رو خواهد بود.

فلاحی گفت: نامگذاری امسال مسوولیت ما را در حوزه صنایع دستی بیشتر می‌کند چرا که باید در کنار افزایش تولید در این حوزه دنبال بازاریابی و عرضه این محصولات در بازارهای هدف باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.