ایوب طالب‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های ورزشی سال جاری علاوه بر کسب  ۵۵ مدال رنگارنگ در سطح مسابقات ملی و کشوری با تلاش  در مسابقات استانی نیز ۶۵ مدال را از آن خود کردند.

وی با اشاره به حضور ۲ بازیکن و یک مربی از خلخال در لیگ برتر بسکتبال کشور اظهارداشت: در رشته پرطرفدار فوتبال نیز یک بازیکن و یک مربی در لیگ برتر کشور هم‌اکنون فعالیت می‌کنند و این امر بیانگر درخشش ورزشکاران و مربیان این شهرستان در عرصه فعالیت‌های ورزشی ملی و کشوری است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در این شهرستان گفت: ۲ سازمان مردم‌نهاد هنروزان اندیشه نوین و طلایه‌داران قرآن و عترت در شهرستان خلخال در حال فعالیت هستند و بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی در سال جاری در این شهرستان با همکاری سمن‌ها اجرا شده است.

وی افزود: به همت نهاد مردمی طلایه‌داران قرآن و عترت وابسته به اداره ورزش و جوانان خلخال نخستین مدرسه فوتبال قرآنی کشور امسال در این شهرستان راه‌اندازی شد که حاصل آن حضور و فعالیت ورزشکاران فوتبال در کنار یادگیری رشته‌های قرآن و عترت در این مدرسه است.

وی همچنین از افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته در شهرستان خلخال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: امسال قبل از شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی چهار هزار و ۴۰۴ ورزشکار توسط هیات‌های ورزشی این شهرستان بیمه شده و بصورت سازمان‌یافته در رشته‌های ورزشی مختلف فعالیت دارند. 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: طی سال جاری علاوه بر برگزاری مسابقات در حوزه قهرمانی، در بخش گسترش ورزش در بعد همگانی نیز بیش از ۵۰ جشنواره ورزشی و همایش پیاده‌روی با خانواده در شهرستان خلخال برگزار شد.

طالب‌پور از واگذاری پروژه احداث  زورخانه‌ ورزش‌های باستانی و پهلوانی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پیمانکار مجری این طرح خبر داد و افزود: این پروژه از سال ۹۷ راکد مانده بود که امسال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری خلخال و با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان برای ادامه کار به پیمانکاربرنده مناقصه این طرح واگذار شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.