احمد ناصری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان از واگذاری تهیه لباس فرم دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش‌آموزی پس از هماهنگی با سازمان مرکزی خبرداد.

او اظهارداشت: با توجه به وجود مدارس متعدد، سلایق مختلف دانش‌آموزان و اولیا و نیز سطوح اقتصادی متفاوت خانواده‌ها، راضی نگه‌داشتن جمعیت گسترده دانش‌آموزی و اولیا در زمینه لباس فرم کار را دشوار کرده ایجاد یک درک مشترک و وحدت رویه در بهبود فرآیند ثبت‌نام در سامانه، تولید و توزیع لباس فرم دانش‌آموزی ضروری و مورد اهتمام است.

ناصری بیان‌کرد: در زمینه لباس فرم دانش‌آموزی، کیفیت بالا و قیمت مناسب ۲ عامل بسیار مهم است و ثبت قراردادهای لباس فرم دانش‌آموزی در سامانه و نظارت آموزش و پرورش استان بر این موضوع امری لازم است.

وی تشریح کرد: سازمان دانش‌آموزی تشکیلاتی هدف‌دار در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه‌های مختلف زندگی را پیدا کنند و به فردی مسوولیت‌پذیر در آینده تبدیل شوند.

وی الگو قرار دادن سیره نبی اکرم (ص) و ائمه (ع) در زندگی ، شناخت هویت ملی و دینی ، افزایش مسوولیت پذیری ، ارتقای دانش علمی در زمینه آفرینش ، کسب مهارت‌های اجتماعی ، شکوفایی و رشد استعداد اعضا ، ایجاد خلاقیت و ابتکار ، افزایش مشارکت اعضا در فعالیت‌های گروهی ، آشنایی اعضا با حقوق فردی و گروهی در جامعه ، کارآفرینی و تقویت اعتماد به نفس را از اهداف دیگر سازمان دانش‌آموزی ذکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.