به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که در مجتمع فرهنگی و هنری مجتمع ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به وظایف سنگینی که در سنگر علم و دانش عهده دار آن هستند به عنوان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه در انتقال آرمان‌های شهدا بایستی از زبان هنر به خوبی سود جست، افزود: در برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی رهاورد سرزمین نور به دنبال تحقق این مهم هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران یادآور شد: جوانان نقش مهمی در حفظ و اعتلای آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی عهده دار هستند و بایستی در پرداخت به مسائل فرهنگی در بین آینده سازان جامعه کوشا باشیم.

سلیمانی از اردوهای راهیان نور به عنوان عرصه‌ای برای روایت رشادتهای سربازان و ایثارگران کشورمان در دفاع از کشور یاد کرد و ادامه داد: اجرای کیفی برنامه‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت حقیقی ایثارگران و تداوم راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1357886
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.