محمد اهلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی موظف به واگذاری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم و در این راستا تاکنون پنج شهرک و ناحیه صنعتی در  اردبیل ، پارس آباد، خلخال و نوجه‌ده واگذار شده است.

وی یکی از مشکلات شرکت‌های خدماتی را عدم شناسایی و همکاری با شرکت‌های خدماتی توسط ارگان‌ها و سازمانهای دولتی دانست و افزود: یکی از درخواست‌های شرکت‌های خدماتی به رسمیت شناختن این شرکت‌ها توسط سازمان‌های دولتی می‌باشد تا کلیه مکاتبات آنها با ارگان‌های دولتی به رسمیت شناخته شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی این شرکت تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است، ادامه داد: با توجه به گستردگی شهرک‌های صنعتی در استان، برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها نیاز به اعتبارات بیشتری می‌باشد که باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای قانون اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده به شرکت‌های خدماتی، بهسازی و نگهداری شهرک‌های صنعتی توسط شرکت‌های خدماتی تسریع یافته و وضعیت شهرکهای صنعتی بهبود یابد.

اهلی تامین امکانات اولیه و زیرساخت‌های ضروری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را یادآور شد و گفت: تلاش بر این است تا با تکمیل زیرساخت‌ها ، جذب سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد و به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه ‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند در نظر گرفته است.

اهلی با بیان اینکه حمایت از صنعتگر ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی توسعه اقتصادی را بدنبال خواهد داشت، گفت: حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده منجر شده و راهگشای رشد صنعت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.