نادر سقا روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این برنامههای متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در نقاط مختلف استان و در ۲ هزار مسجد برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز ۱۲ بهمن ماه لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور از بلندگوی اکثر مساجد استان سرودهای انقلابی و حماسی به مدت پنج دقیقه پخش خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح "۴۱ مسجد، ۴۱ نمایشگاه"، بیان کرد: همچنین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۱ مسجد استان نمایشگاه برپا خواهد شد.

وی اجرای طرح "۱۰ شب، ۱۰ مسجد"، اعزام روحانیون به مساجد به ویژه مساجد روستایی و  مناطق محروم و تببین گام دوم انقلاب، بازگویی خاطرات انقلاب و اجرای طرح "شنبه ها با کتاب" به مدت ۲ هفته و معرفی کتاب های انقلابی به جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه های کانون مساجد در دهه فجر عنوان کرد.

سقا دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از آنها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آذین بندی مساجد، افزایش خدمات اجتماعی و فرهنگی و برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی، برگزاری جشنواره سرود و تئاتر و مشارکت باشکوه بچه های مسجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر امسال ذکر کرد.

وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول این مدت بیان کرد: با توجه به اینکه چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی ۲۲ بهمن می باشد، در تمامی مساجد استان مراسمی تحت عنوان "شبی با قرآن" به نیت شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی برگزار و در ساعت ۹ شب همزمان با سراسر کشور گلبانگ الله اکبر طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.