حجت‌الاسلام کریم اسدی روز شنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: استکبار با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به همراه مدافعان حرم و اعضای جبهه مقاومت عراق و بسیجیان حشدالشعبی نشان داد که بشدت از حضور سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت کشورهای اسلامی ترس دارد.

او اظهارکرد: دشمنان از مدت‌ها پیش دنبال استفاده از روش‌های ناجوانمردانه برای از بین بردن فرماندهان جبهه مقاومت و مدافعان حرم و حریم ولایت در کشورهایی هم‌چون عراق ،سوریه ،لبنان و یمن بودند و با این تفکر تروریستی خود نشان دادند که دولت آمریکا جز استفاده از ابزار تروریستی افکار دیگری برای مقابله با جبهه مقاومت در دست ندارد.

امام جمعه خلخال  گفت: شهید سردار سلیمانی تنها یک سردار برای دفاع از کشور و دین اسلام نبود بلکه حضور او در منطقه باعث شد که وحدت در منطقه حاکم شود و با همین اتحاد توانست از حرم اهل بیت(س) دفاع نماید.

وی یکی از اقدامات ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی را سرکوب کردن آمریکا در منطقه و بیرون راندن و نابود کردن داعش و داعشیان و حامیان آنها در عراق و سوریه اعلام کرد و افزود: این اقدامات سردار رشید اسلام بود که خشم استکبار جهانی را برانگیخت.

وی با تقدیر از مردم خلخال در حضور گسترده و پرشور در آیین عزاداری وگرامیداشت شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: راه سردار سلیمانی‌ها همچنان ادامه خواهد یافت و قطعاً ملت ما با انزجار از استکبار جهانی انتقام سختی را از تروریست‌های آمریکایی و صهیونیستی خواهند گرفت.

در این مراسم که با حضور هزاران نفر از اهالی خلخال برگزار شد، مداحی شده و شرکت‌کنندگان سوگواری و عزاداری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.