رضا محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با مدیر کل کمیته امداد و مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان امام در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد در جنوب استان  در حمایت از خانوارهای نیازمند موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت مالی و معیشت مردم به گونه‌ای است که بیشترین مراجعه به نهاد حمایتی کمیته امداد صورت می‌گیرد  افزود: در حال حاضر ۵ هزارو ۶۰۰ خانوار در شهرستان خلخال تحت پوشش کمیته امداد هستند.

نماینده شورای شهرستان خلخال در شورای اسلامی استان اردبیل این آمار را نگران کننده اعلام کرد و گفت: با جرات می توان گفت که اگر در برخی از روستاهای خلخال حمایت کمیته امداد نباشد به تدریج سکونت آن منطقه از بین رفته و به مخروبه‌ای تبدیل خواهد شد.

محمدی سیاست‌های کمیته امداد را در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش یادآور شد و بیان کرد: در ۱۰ سال اخیر اقدامات مناسبی در این حوزه در شهرستان خلخال نیز آغاز شده است.

او  اعطای وام‌های با بهره پائین را یادآور شد و تشریح کرد: بحث اعتمادسازی در ارائه این تسهیلات بسیار حایز اهمیت بوده  و شایسته است کمیته امداد استان با رصد کامل این وام‌ها را در اختیار افراد مستحق با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار قرار دهد تا حقی از این خانواده‌ها ضایع نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.