به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ اکبر بهنامجو  روز سه‌شنبه در جلسه بررسی زمینه‌ها و شرایط این واگذاری گفت :مرکز علمی، کاربردی خبر اردبیل مشمول مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بوده و انحلال این دانشکده ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: با این وجود تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و تبصره‌های مربوط به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی این دانشکده که به صورت تخصصی نیروهای ماهر مورد نیاز جامعه خبرنگاری، عکاسی و روابط عمومی را آموزش می‌دهد را در استان حفظ کنیم.

او اظهار داشت: رشته روابط عمومی و تبلیغات مهمترین نیاز دستگاه‌های دولتی برای بیان عملکرد و فعالیت دستگاه‌ها و نیز کارخانجات و حوزه گردشگری برای تبلیغ محصولات تولیدی و خدماتی است و تخصصی شدن مدیران روابط عمومی‌ها و آموزش رشته‌های تخصصی برای این افراد بیش از پیش ضروری است.
 

بهنامجو تصریح کرد: دانشکده خبر اردبیل در کنار مجتمع خبرنگاری و خانه مطبوعات، می‌تواند به مجموعه ارزنده فرهنگی در استان تبدیل شود که در کنار آموزش و ارتقاء سطح توانمندی‌های فعالان این حوزه ،بخشی از مسائل و مشکلات فرهنگی را نیز  ساماندهی کند.

او خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی از آموزش و ارتقاء سطح علمی مسئولان روابط عمومی‌ها شد و تاکید کرد: توجه به کیفیت فارغ از کمیت و تعداد دانشجویان و ایجاد رشته‌های مورد نیاز استان و نیز استفاده از اساتید مجرب سرلوحه فعالیت دانشکده خبر باشد.
۳۰۰۶/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.