رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری هیئت فوتبال استان و موافقت کنفدراسیون آسیا زمین چمن مصنوعی در اردبیل نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صمد نوتاش در بازدید از مراحل نصب این زمین چمن مصنوعی در اردبیل اظهار کرد: عملیات نصب زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان زیرنظر هیئت و در شهرک رازی آغاز شده و به زودی در اختیار علاقمندان فوتبال قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های خرید، حمل و نصب زمین چمن مصنوعی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تامین شده تا توسعه فوتبال به ویژه در گروه‌های سنی پایه انجام شود.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: این زمین در 800 مترمربع فضا راه‌اندازی خواهد شد و امیدواریم با نصب زمین چمن مصنوعی در شهرک رازی اردبیل برپایی آکادمی فوتبال پایه را در استان شاهد باشیم.
نوتاش مزایای این آکادمی را در شناسایی استعدادهای فوتبالی و پرورش جوانان و نوجوانان علاقمند به فوتبال توصیف کرد و گفت: ما با نظم و انضباط خاص سعی می‌کنیم تا فوتبال پایه را مورد حمایت قرار دهیم که این حمایت‌ها می‌تواند زمینه و بستر حرکت تحولی خوبی را به وجود آورد.
وی ادامه داد: برگزاری منظم لیگ فوتبال در استان در گروه‌های سنی مختلف و دعوت از فوتبالیست‌های این استان به اردوهای تیم ملی در کنار حمایت از مدارس فوتبال مجوزدار شرایط خوبی را در استان فراهم کرده تا بتوانیم در این رشته سرمایه‌گذاری امیدبخشی را انجام دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.