مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل از ارائه خدمات بهداشتی – درمانی به 750 هزار نفر از بیمه شدگان سلامت استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، خلیل‌اللهی در نشست مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با فعالان حوزه سلامت اردبیل اظهار کرد: 80 درصد این بیمه شدگان خدمات رایگان از مراکز طرف قرارداد دریافت می‌کنند که این خدمات در حوزه بهداشت و درمان متنوع است.
وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 3.5 میلیون بار مراجعه بیمه شدگان را به مراکز درمانی در سطح استان شاهد هستیم که از طریق این مراکز خدمات متنوع به بیمه شدگان ارائه می‌شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: در استان اردبیل یک هزار و 400 بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ما سالانه از بابت تامین دارو و سایر نیازمندی‌ها تا 10 میلیارد تومان هزینه می‌کنیم.
خلیل‌اللهی با بیان اینکه در استان اردبیل عمده بیمارستان‌ها اعم از دولتی و بخش خصوصی، داروخانه‌ها و پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص به بیمه شدگان ارائه خدمات می‌کنند، افزود: پرداختی ما به مراکز طرف قرارداد به کمتر از سه چهار ماه رسیده و تلاشمان بر این است تا با حمایتی که مدیرعامل سازمان انجام می‌دهد این پرداختی‌ها را انجام دهیم.
وی رضایت بیمه شدگان را از خدمات دریافتی اعم از بخش دولتی و خصوصی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه مددجویان کمیته امداد نیز به مجموع بیمه شدگان استان افزوده شدند ما ارائه خدمات به آنها را نیز با کیفیت مناسب انجام می‌دهیم.
مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل به اجرای طرح مراقبت در منزل اشاره و تصریح کرد: استان اردبیل نیز پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده و ما مراقبت از بیماران آی‌سی‌یو را در منزل با هدف کاهش هزینه‌ها انجام می‌دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.