به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهروز ندایی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تشریح کرد: فضاهای دولتی مازاد در صورت بدون استفاده ماندن می تواند به دستگاه دولتی دیگر انتقال یابد.
وی بیان کرد: در صورتی که دانشگاه فرهنگیان برای احداث ساختمان جدید نیز اقدام کند ، زمین در اختیار این دانشگاه گذاشته می شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تا زمانی که احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان انجام نشده این دانشگاه از فضاهای مازاد دراستان برای اسکان و تعلیم دانشجویان خود میتواند استفاده کند.
ندایی در ادامه با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس دولتی و غیر انتفاعی افزود: هر مدرسه غیر انتفاعی و حتی دولتی که در سالجاری احداث می شود باید به سیستم گرمایشی استاندارد توجه داشته باشد.
وی اضافه کرد: مدارس دولتی و غیر انتفاعی فعلی هم برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی باید اقدام کنند و در این خصوص باید بررسی های لازم در راستای اختصاص تسهیلات برای این امر انجام گیرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به نیاز استان برای جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سالانه میزان جذب دانشجو افزایش خواهد یافت و فضای موجود این دانشگاه جوابگو نخواهد بود.
رضا عبدی افزود: در مهر ماه سال 96 دانشگاه فرهنگیان اردبیل 177 نفر پذیرش داشته که این تعداد در سال 97 به 315 نفر رسیده است.
وی گفت: در سال 98 برای پذیرش 420 نفر برنامه ریزی شده و میزان خروجی از این دانشگاه فقط 71 نفرخ واهد بود که این موضوع نیازمند برنامه ریزی برای مدیریت و تامین فضا می باشد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.