به گزارش ایرنا ، صدیف بدری روز شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان در دانشگاه آزاد اردبیل افزود: مجمع نمایندگان استان راه آهن اردبیل را دراولویت کاری خود قراردادند و خوشبختانه پیگیری های نمایندگان نتیجه داد و امید است این طرح مهم تا سه سال آینده تکمیل شود.
وی اظهارداشت: امسال هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شد و علاوه بر این قرار است هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس داخلی در سه مرحله اختصاص یابد که قسط اول آن به حساب پیمانکاران واریز شد.
وی ادامه داد: طرح راه آهن اردبیل مشکل فنی و اجرایی ندارد و مشکل اصلی آن کمبود اعتبار است که با تلاش نمایندگان استان در مجلس و استاندار اردبیل برطرف شد.
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی قطعه های که دارای پیمانکار است به خوبی پیش می رود اما حجم عملیات بدلیل صعب العبور بودن مسیر سنگین است و باید پیمانکاران مطابق زمان بندی مشخص فعالیت خود را با جدیت ادامه دهند.
او با اشاره به احداث بزرگراه در استان ادامه داد: طرح های چهار بانده کردن اردبیل - سرچم به طول 20 کیلومتر ، اردبیل -آستارا، اردبیل - بیله ‌سوار و اردبیل - مشگین ‌شهر پیگیری می شود.
بدری با بیان اینکه ‌بخش کشاورزی اردبیل دارای مشکلات فراوان است افزود: برای رونق بخش بخش کشاورزی در این استان دولت و بخصوص وزیر جهاد کشاورزی باید اقدامات اساسی انجام دهند .
در این جلسه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی اردبیل ،علوم پزشکی و پیام نور سوالات خود را در زمینه های مختلف از نمایندگان استان مطرح کردند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.