رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: مجموعه تفریحی – توریستی شورابیل در مسیر توسعه خود نیازمند مشارکت بخش خصوصی به اشکال مختلف است تا این مجموعه متحول شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: باید نحوه قرارداد با پیمانکار دستگاه موجود در شورابیل به نحوی باشد که بعد از پنج سال هیچ ادعایی به ضرر شهرداری از سوی او مطرح نشود، بلکه به محض مستهلک‌شدن دستگاه‌ها امکان انتقال آن به مکانی غیر از شورابیل با صلاحدید سرمایه‌گذار فراهم آید. 
وی خاطرنشان کرد: البته ما در کمسیون مدت پنج سال مشارکت پیمانکار را با پیشنهاد اعضای شورای شهر به سه سال کاهش دادیم ولی با توجه به توضیحات شهردار اردبیل در نهایت اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن سهم شهرداری از این مشارکت با عقد قرارداد پنج ساله موافقت کردند. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید در عقد قرارداد تمام جزئیات و موضوعات پیرامونی را در مورد فعالیت دستگاه‌های موجود در شورابیل در نظر بگیرد تا بعد از اتمام قرارداد اختلاف نظری بین شهرداری و پیمانکار به وجود نیاید.   افسانه با قدردانی از تلاش شهرداری برای نصب هفت پل عابر پیاده در مناطق مختلف شهر با احترام به نظر کارشناسان شورای ترافیک بیان کرد: با توجه به دیدگاه‌های کارشناسی در تبدیل این پل‌ها به پل‌های مکانیزه و پله‌‌برقی شهرداری نسبت به تجهیز سه دستگاه از این پل به شکل مکانیزه اقدام کرده و امیدواریم این روند در سال‌های آینده با نظر مساعد شورای شهر ادامه پیدا کند. 
وی در مورد کمک شورا با شوراهای فرادستی اعم از شورای شهرستان و استان، تصریح کرد: پرداخت دو درصد اعتبارات شورای شهر اردبیل به شهرستان و استان رویه قانونی ندارد، ولی به شکل عرفی ما پرداختی‌هایمان را انجام می‌دهیم و سعی‌مان بر این است تا به نوعی این پرداختی‌ها در چارچوب همکاری‌های مشترک انجام شود.   رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: شهرداری باید در هزینه‌کرد مبالغ از محل ماده 17 به شکل هبه دقت کند تا براساس سقف تعریف شده پیشنهادات خود را ارائه کند که در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری در ماه‌های آینده اطلاعات دقیقی را از سقف پرداختی‌ها از این محل ارائه کند. 
افسانه با قدردانی از ارائه گزارش شش ماهه شهرداری به شورای شهر اردبیل، افزود: این گزارش در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است که تلاش می‌کنیم با جمع‌بندی این گزارش نتیجه نهایی را در اختیار افکار عمومی قرار دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.