مسعود امامی یگانه روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: شهرداری ها علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم برای تفکیک زباله از مبدا باید با مشارکت دستگاههای مربوط ، تشکل های مردم نهاد و آحاد مختلف مردم نسبت به مدیریت مناسب پسماند در محیط شهری اهتمام نمایند.
وی با بیان اینکه جمع آوری به موقع پسماند ، تنظیف مناسب شهری و امحای زباله یکی از اولویت های ضروری برای مدیریت شهری است افزود: با بازدید های صورت گرفته به همراه تعدادی از شهرداران استان از استان های دیگر و بررسی تجربیات آنها تصمیم گیری عملیاتی برای بهبود مدیریت پسماند در استان اردبیل گرفته می شود.
امامی با بیان این مطلب که طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل در مرحله بررسی و تصویب در کارگروه پسماند استان قرار دارد گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بعد از تصویب نهایی بخشی از مشکلات در این شهر رفع شود.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: از نقطه نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاهی در این زمینه استقبال می شود و لازم است برای تحقق مطلوب موضوع در کنار اقدامات مناسب فرهنگی از ابزارهای نوین و تکنولوژی های روز نیز استفاده شود.
وی با بیان اینکه طرح های شاخص شهرداری های استان در سال جاری باید مستمر پیگیری شود، افزود: شوراهای شهر از همکاری و تعامل مطلوبی با شهرداران برخوردارند و باید از این فرصت به نحو شایسته برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و اجرای برنامه های پیش بینی شده استفاده کرد.
استان اردبیل دارای 26 شهر است.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.