به گزارش ایرنا ، فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه خلخال روز شنبه در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: قدرت لایزال نظام توانمند انقلاب و نظام اسلامی ایران همانند دوران جنگ تحمیلی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.
سرهنگ جهانبخش عطایی با اشاره به گذشت سال ها از آغاز جنگ اظهار داشت: اقتدار امروزی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در مقابله با فتنه ‌های مختلف استکبار جهانی و پیروزی بی ‌نظیر ملت ایران در عصر کنونی بر تمام دسیسه های دشمن در سایه تلاش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری جوانان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلامی ایران است.
او افزود: اگر در دوران دفاع مقدس بسیاری از کارهای بزرگ را در عرصه های مختلف انجام دادیم امروزه با پشتکار ملت ایران و تلاش دانشمندان کشورمان توانسته ایم به بسیاری از اهداف خود در زمینه های علمی و نظامی و پیشرفت های تکنولوژی جدید دست یابیم.
وی گفت: در حالی که دشمنان انقلاب در تلاش برای برجسته کردن نقاط ضعف نظام اسلامی از جمله مشکلات اقتصادی امروزری هستند مردم ایران اسلامی خود را برای جشن 40 سالگی انقلاب آماده می کنند.
او همچنین با اشاره به نقش ارزشمند رسانه و فضای مجازی در آشنایی و انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل امروزی افزود: فضای مجازی و رسانه حکمران جدید جامعه امروزی است و اگر از این فضا به نحو احسن استفاده شود قطعا دشمنان ملت را در دستیابی به بسیاری از اهداف مایوس خواهیم کرد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این آیین گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس توانستیم در مقابل دشمن تا دندان مسلح عراق و حامیان غربی آن پیروز شویم امروز با اراده راسخ در مقابل هجمه های اقتصادی ایستادگی کرده و با داشتن روحیه انقلابی بر جنگ اقتصادی پیروز و از این بحران نیز گذر خواهیم کرد.
در این آیین خودروهای اداری و عمومی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی در خیابان های خلخال رژه رفتند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.