به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله رضایی امام جمعه موقت مشگین شهردر خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشسور از مسئولان واقشار مرفه خواست به یاری نیازمندان بشتابند.
وی همچنین از اهالی نیز دعوت کرد در آستانه بازگشایی مدارس با شرکت در جشن عاطفه ها یاریگر دانش آموزان نیازمند باشند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته در کنار این جنگ جنگ رسانه ای را خطرناکتر ارزیابی کرد .
وی گفت: با هوشیاری واستقامت مردم ورهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب کشور از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهد کرد.
حجه الاسلام رضایی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام ماه محرم خواستار رعایت نظم وانضباط از سوی عزاداران ورعایت زمان ومکان اعلام شده عزاداری از سوی مراجع مرتبط شد.

** امام جمعه نمین در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : عاشورا مکتب اخلاص و عبودیت است.
حجت الاسلام یوسف زاده با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم، مکتب عاشورا و درس بزرگ ماه محرم را اخلاص و عبودیت دانست و افزود: عزاداری ریسمان و وسیله بزرگ مسلمانان برای رسیدن به امام حسین (ع) و نمایش بصیرت و شعور حسینی است.
وی با بیان اینکه محرم نمایشگاه صلابت، شجاعت ، عزت و اقتدار در برابر دشمنان است، گفت : عزاداری ها باید محتوای اسلامی ، دینی و انقلابی خود را حفظ و این مفاهیم را به مردم منتقل کنند.
امام جمعه نمین امام حسین (ع) جلوه حق دانست و اظهار داشت: اشکهای ریخته شده در رثای آن امام همام باید خالصانه و از روی بصیرت و درک مصیبت ها و اهداف باشد.
حجت الاسلام یوسف زاده ضمن انتقاد از به تعطیلات رفتن مجلسیان در این برهه حساس از شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور ، بلوکه شدن طرحهای مهم که به نفع زندگی مردم بودند در مجلس توسط نمایندگان را اشتباه دانست.

** حجت الاسلام ربانی امام جمعه موقت نیر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به گرانی های اخیر در کشورمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو و خدانشناس با احتکار کاهای اساسی و مورد نیاز مردم باعث گرانی دربازار شده اند که اینها یزیدیان زمان هستند و مطمئن باشند از سودی که خواهند برد به درستی استفاده نخواهند کرد و پشیمان می شوند
وی از مسئولان خواست تا با اینگونه افزاد به شدت برخورد کنند

**
حجت الاسلام قیاسی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ایام محرم ماه قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: هدف از قیام عاشورا احیای سنت حقیقی رسول خدا (ص)می باشد که این هدف در سخنان آن حضرت با عناوین اصلاح در امت جدم (اصلاح جامعه اسلامی) وحرکت در مسیر حرکت جدم و پدرم علی بن ابی طالب علیه السلام وامر به معروف ونهی از منکر، بیان شده است.
وی علت انحراف جامعه اسلامی در زمان آن حضرت را دنیا طلبی عنوان کرد و افزود: درس عاشورا ،عزتمندی وسعادت طلبی برای نسل های آینده می باشد
حجت الاسلام قیاسی ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به تبیین محورهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان پرداختند و افزودند: دشمن در حال حاضر با توجه به وجود مشکلات اقتصادی روی این مشکل متمرکز شده و وارد جنگ همه جانبه اقتصادی شده که از یک اتاق جنگ با دقت هدایت می شود
وی عنوان کرد: البته در کنار جنگ اقتصادی ، یک جنگ رسانه ای وتبلیغاتی نیز با کمک دستگاههای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت مالی قارون های منطقه اطراف کشور ما راه اندازی کرده اند واهداف این جنگ رسانه ای ،ایجاد اضطراب ،یاس وناامیدی واحساس بن بست و بدبینی کردن مردم نسبت به یکدیگر ونسبت به مسئولان کشور وهمچنین بیشتر وبزرگتر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است.
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.