پرتال امام خمینی(س) در جشنواره وب سایت های ایران به انتخاب هیأت داوران، به عنوان بهترین سایت حوزه دین و معارف شناخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پرتال امام خمینی(س) در جشنواره وب سایت های ایران به انتخاب هیأت داوران، در میان چهار نامزد به عنوان بهترین سایت حوزه دین و معارف شناخته شد.

در بخش دین و معارف این جشنواره بیش از 83 سایت شرکت کننده حضور داشتند که تنها چهار سایت "پایگاه تخصصی قرآن شناسی قرآن کریم" ، "پایگاه جامع عاشورا"، "پرتال امام خمینی(س)" و "نورپرتال" واجد شرایط شرکت در بخش مسابقه شناخته و به عنوان نامزدهای نهایی معرفی شدند. هیأت داوران جشنواره وب سایت های ایران نیز در پایان پرتال امام خمینی(س) را به عنوان برگزیده این جشنواره در بخش دین و معارف معرفی کرد.

در بخش بهترین سایت به زبان انگلیسی نیز که تعداد 28سایت شرکت کرده بودند و سایت "پرتال امام خمینی(س) به زبان انگلیسی" نیز در بین پنج نامزد اصلی حضور داشت.

جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون سه دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وب سایت های ایران (وبنا) به همراه گروهی از فعالان و متخصصین حوزه وب در ایران برگزار گردیده است. این جشنواره در آبان ماه ۹۰ به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد. کنسرسیوم وب یک انجمن بین المللی است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند.

امسال نیز چهارمین دوره جشنواره در مقیاس بزرگتری و با برنامه های متنوع تر در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد و وب سایت های ایرانی در بیش از ۹۰ گروه مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین های امسال نیز در پایان داوری در روز اختتامیه جشنواره معرفی و از آنها تقدیر گردد.

جشنواره وب ایران هم زمان با اعلام برندگان بیانیه ای را به مناسبت پایان چهارمین جشنواره وب ایران منتشر کرده است که دربخشی از ان اماده است :

چهارمین جشنواره وب ایران با بهره مندی گسترده از همکاری فعالان وب کشورمان و شرکت های معتبر و موقعیت مند و مشارکت علاقمندان٬ در جایگاه ممتازی نسبت به دوره های پیشین تا ساعاتی دیگر به فرجام می رسد. فرجامی که خود آغازی نو را نوید می دهد. آغازی برای تعالی٬ برای برتر بودن و پیشی گرفتن از رقیبان در عرصه های ملی و فرا ملی.جشنواره٬ امسال به همت دست اندرکاران٬ حامیان و مشارکت کنندگان آن٬ مرزهای ملی را در نوردید و با دعوت این رویداد جهت عضویت در کنسرسیوم وب جهانی (W3C) به عنوان بنیاد استانداردسازی وب در جهان همراه گردید.مروری بر آمار این دوره از جشنواره گویای آن است که جشنواره چهارم عرصه گسترده تری را پوشش داده است که دستاوردهای آن فراتر از هدف های برگزار کنندگان بوده است.رشد صد درصدی شرکت کنندگان در این دوره و مشارکت نزدیک به ۴۰۰۰ وب سایت ایرانی بیانگر ارتقاء تولید محتوا فارسی و خدمات ایرانی در محیط اینترنت می باشد. همچنین حضور شوق مندانه وب سایت هایی که در دوره های پیشین در جشنواره شرکت نداشته اند٬ خود گویای آن است که جشنواره در دستیابی به پیوندهای پویا با وب سایت های ایرانی و همچنین ایجاد یک برند برای اعطای نشان تعالی سمت و سوی درستی داشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.